Vi informerer om at det er etablert en ny innkjøring på vestsiden av byggeplassen. Innkjøring skjer via port 4 og utkjøring via port 3. Det er etablert en ventesone/sluse utenfor port 4, slik at leveranser til byggeplassen kan trekke ut av trafikken før porten åpnes. Vår kranfører står ved kranen på bakkeplan og åpner port 4 fortløpende for våre biler. Ved utkjøring via port 3 skal den ansvarlige for leveransen stoppe trafikken og sørge for at våre kjøretøyet kommer seg trygt ut i Klæbuveien.
Vi takker for samarbeidet og ønsker alle naboer en riktig god helg!