Folkemøte i Kongsvik

Onsdag 17.juni kl. 18:00 inviterer vi til folkemøte i Kongsvik kirke

Vi gleder oss til å se dere onsdag 17.juni kl. 18:00

Vi ser litt på hvor langt vi er kommet i prosjektet til nå, utviklingen mellom Kongsviktind og Ulvikfjell, og så er tema for kvelden «Tunnelsikkerhet».
Til høsten åpner vi den første strekningen av prosjektet, inkl. én av tunnelene, og som dere allerede vet – det er 27000 meter tunnel på OPS Hålogalandsvegen og da er det geit å vite hva du skal gjøre dersom noe skulle skje når du kjører gjennom.

 

PROGRAM:
17:50 Dørene åpnes
Trollkrem & vafler, kaker og kaffe/te serveres

18:00 Streamen blir aktivert
18:00 Prosjektdirektør Are Eliassen gir dere status i prosjektet

18:45 Prosjekteringsleder Lars Morten Bjerkeli tar dere gjennom
dagens tema: Tunnelsikkerhet
Vet du hva du skal gjøre dersom det skjer noe inne i tunnelen?

19:00 Åpent for spørsmål fra naboer som er tilstede og på stream

19:30 Takk for denne gang!

 

Følg stream ved å logge deg inn via QR-koden under: